Renginiai

LiMA: Lietuvos prekės ženklo atvejo analizė

18 birželio 2020 16:00

Kaip Lietuva atrodo šiandien ir kaip atrodys ateityje?

Įprastai nagrinėjami privačių prekės ženklų žinomumas ir įvaizdis kaip (ne)sekmės atvejai. Lietuvos valstybinių švenčių laikotarpio proga LiMA kartu su LR Vyriausybe ir KOG institutu kviečia pasižiūrėti į Lietuvą kaip prekės ženklą.

– Kokia Lietuvos reputacija yra dabar?
– Kaip Lietuvą mato ir ką apie ją žino užsieniečiai?
– Koks Lietuvos įvaizdis galėtų būti ateityje?
– Kokią įtaką Lietuvos įvaizdis daro verslo bendruomenei?

Renginio pranešėjai:

– Rūta Matulaitienė, KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė | Lietuvos žinomumo ir reputacijos tyrimo rezultatai: kaip mus mato užsienis ir kaip matome save patys?
– Gediminas Užkuraitis, Synthesis Consulting Group Partneris | Kokia Lietuvos įvaizdžio nauda ir ką reikia daryti, kad ją gautume?

Po pranešimų vyks diskusija.

Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!

Registracija ir daugiau informacijos apie renginį: http://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view942

___

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 15 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę.

LiMA: Lietuvos prekės ženklo atvejo analizė