Renginiai

KUFA ir LiMA online| 5-IŲ RENGINIŲ SERIJA „(UŽ)AUK SU GOOGLE!“

15 lapkričio 2021 17:00

Bendradarbiaudami su LiMA, kuriame verslumą skatinančių seminarų ciklą „KUFA ir LiMA ONLINE”. Džiaugiamės prisijungdami prie Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA), kuri vienija marketingo ir komunikacijos specialistus. Kartu su LiMA organizacija kviečiame dalyvauti 5-IŲ RENGINIŲ SERIJOJE „(UŽ)AUK SU GOOGLE!“

• 5 dienas dalyvausite valandos trukmės mokymų sesijose, kurias ves skaitmeninio marketingo ekspertai;
• Išgirsite naujausias tendencijas, apie kurias būtina žinoti, siekiant augimo šiandien ir ateityje;
• Jei dalyvavote pavasario renginių serijoje – įgysite įžvalgų apie per pusmetį įvykusius pokyčius;
• Pasitikrinsite ir papildysite turimas praktines žinias;
• Įvaldysite nemokamus įrankius, kurie padės jūsų verslui ir karjerai įgyti pagreitį.

Renginių ciklas skirtas: visiems, kuriems aktualu užtikrintai pradėti skaitmeninio marketingo ir komunikacijos veiksmus arba pasitikrinti žinias bei taikomus sprendimus. Auditorija apima, bet neapsiriboja: vystančiais savo verslą arba verslo projektus, darbuotojais, atsakingais už rinkodaros ir komunikacijos klausimus, arba visais, ketinančiais praplėsti savo karjerą rinkodaros ir komunikacijos srityje.

Data ir laikas: 2021 m. lapkričio 15, 16, 17, 18 d. (pirmadienis – ketvirtadienis) 17:00-18:15, lapkričio 19 d. (penktadienis) 12:00-13:15

Formatas: Online sesijos, dalyvavimas tiesioginis

Sertifikatas: Sudalyvavę 3 ir daugiau sesijose dalyviai gaus jungtinį Grow With Google, Digital Academy ir LiMA pažymėjimą. Trijų lyderių išduotas pažymėjimas – patvirtinimas, kad jūsų žinios yra naujausios ir patikimos.

Renginių ciklas sudarytas iš 5-ių sesijų: 

Lapkričio 15 d.
17:00-18:15

Plačiau

Lapkričio 16 d.
17:00-18:15

Plačiau

Lapkričio 17 d. 
17:00-18:15

Plačiau

Lapkričio 18 d. 
17:00-18:15 

Plačiau

Lapkričio 19 d. 
12:00-13:15
 

Plačiau 

Data ir laikas: lapkričio 15 d. (pirmadienis) 17:00-18:15Skaitmeninės ir socialinių medijų tendencijos: kam ruoštis 2022 m.?

Pradedantieji, jau savarankiškai vystantieji savo verslą arba tie, kam kasdienėje veikloje aktuali skaitmeninė rinkodara neretai susiduria su problema – kaip greitai ir patikimai atnaujinti savo žinias? Ką yra būtina žinoti?

Sesijos metu: remiantis tendencijų analize apžvelgsite pokyčius socialinėje medijoje, įvykusius per pastaruosius metus ir sužinosite, ką būtina žinoti ir kuo verta pasinaudoti 2022 m.

Sesijos lektorius:

Mantas Povelauskas

Digital Academy ir „Auk su Google” programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas, HTTPOOL FACEBOOK produkto vadovas Baltijos šalims.

II, III, IV SESIJA
Skaitmeninės rinkodaros strategija: planuok
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok

Data ir laikas: lapkričio 16, 17, 18 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) 17:00-18:15

Pradedantieji, jau savarankiškai vystantieji savo verslą arba tie, kam kasdienėje veikloje aktuali skaitmeninė rinkodara neretai susiduria su problema – kaip greitai ir patikimai atnaujinti savo žinias? Ką yra būtina žinoti? 

Sesijos tikslas:
apimti pamatinius etapus ir veiksmus, reikalingus kryptingai imtis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos. Pirmoji sesija padės numatyti ir planuoti kelti tikslus išvien su užsibrėžta strategija, antroji – pasirinkti tinkamus kanalus ir įrankius bei juos sukalibruoti, o trečioji – įvertinti rinkodaros veiksmų efektyvumą ir užtikrintai numatyti, kaip stiprinti veiklą.

Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Ką yra būtina žinoti imantis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmų, juos siejant su tikslai;
• Kokios egzistuoja skirtingos skaitmeninės komunikacijos formos ir kokie kiekvieno skaitmeninio kanalo privalumai ir iššūkiai;
• Kokiuose kanaluose turite vykdyti komunikaciją, norėdami pritraukti klientų tiek į internetinį puslapį, tiek ir į fizinę vietą;
• Praktines įžvalgas, patarimus ir rekomendacijas, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi.

Sesijos lektorius:
 

Igoris Voičenica

Digital Academy ir „Auk su Google” programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas. LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo specialisto kursų lektorius.

V SESIJA

Nuo skaitmeninės rinkodaros strategijos ir plano prie įgyvendinimo: kaip planuoti ir valdyti projektus?

Data ir laikas: lapkričio 19 d. (penktadienis) 12:00-13:15

Pradedantieji, jau savarankiškai vystantieji savo verslą arba tie, kam kasdienėje veikloje aktuali skaitmeninė rinkodara neretai susiduria su problema – kaip greitai ir patikimai atnaujinti savo žinias? Ką yra būtina žinoti? 

Sesijos metu: sužinosite pagrindinius projektų valdymo principus ir praktinius žingsnius, kurie įgalins ne tik numatyti, bet ir sėkmingai įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos strategiją bei planus.

Sesijos lektorė:
 

Dovilė Daugvilaitė

Projektų valdymo ekspertė, lektorė ir konsultantė, „Planas gyvenimas“ Įkūrėja ir vadovė

Renginys nemokamas, būtina registracija! REGISTRACIJARenginio dieną organizatorius el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis
Registracija vyksta iki LAPKRIČIO 14 d. 16.00 val.

Renginio rėmėjas:

KUFA ir LiMA online| 5-IŲ RENGINIŲ SERIJA „(UŽ)AUK SU GOOGLE!“