Renginiai

KAIP SĖKMINGAI PASIRUOŠTI IR INVESTUOTI Į SAVO ĮMONĖS VIZUALINĮ IDENTITETĄ?

13 gegužės 2021 16:00

Dažnas marketingo specialistas per savo karjerą susiduria su brendingorebrendingofacelifto arba kitais strateginiais bei vizualiniais įmonės pokyčio klausimais. Tačiau tai nėra kasdienė veikla. Šis procesas yra apipintas daugybe neatsakytų klausimų, mitų, nuomonių ir taktikų.

Renginio tikslai:
dalyviams suteikti žinias, kurios padėtų 1) identifikuoti, ar verslui yra reikalingas prekės ženklo ar jo strategijos atnaujinimas, 2) identifikavus poreikį, gebėti atsirinkti įmonei labiausiai tinkantį dizaino paslaugų tiekėją, o vėliau su juo sklandžiai bendradarbiauti bei sėkmingai implementuoti dizainą savo organizacijoje.

Renginio metu dalyviai išgirs:
– Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą?
– Kaip atsirinkti geriausią dizaino paslaugų tiekėją?
– Kaip organizuoti konkursą ir kokių klausimų klausti, o galbūt pasitikėti portfolio?
– Kaip dirbti su dizaineriais, formuluoti pataisymus, reikšti kritiką, motyvuoti?
– Kaip implementuoti dizainą ir naudotis prekės ženklo vadovu po atsinaujinimo?

Renginys skirtas: marketingo specialistams, prekės ženklų savininkams, verslo plėtros vadovams bei visiems besidomintiems vizualiniais įmonės pokyčio klausimais.

Renginio pranešėjai:

 

Transformatyvus prekės ženklas: kaip įgalinti teigiamus pokyčius versle

Rapolas Ručinskas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP strategas

Synthesis Consulting Group strategas, kuriantis verslą įgalinančias prekės ženklų ir produktų strategijas. Rapolas specializuojasi prekės ženklų pozicionavime bei jo pavertime į komunikacijos veiksmus ir reikalavimus produktų ar paslaugų vystymui. Dirba su didžiaisiais energetikos, finansų ir technologijų sektoriaus žaidėjais.

 

„The brand (buy) book” gido pristatymas

Augustinas Paukštė, SYNTHESIS CONSULTING GROUP dizaino konsultantas, ANDSTUDIO partneris

Augustinas dirba 10 metų identiteto dizaino srityje. Kartu su partneriu įkūrė ženklodaros dizaino studiją Andstudio. Per trumpą jos gyvavimo laikotarpį jiems pavyko nugriebti prestižiškiausius apdovanojimus tarptautiniuose dizaino konkursuose European design awards, Brand Impact awards bei A’ design award. Kurti Identitetus Delfi, Šiaulių bankas, Ignitis, LTG ir kitiems didžiausiems Baltijos šalių prekės ženklams. Jo inicijuota dizaino agentūrų mainų programa Studio exchange sulaukė tarptautinio pripažinimo, o organizuojama kasmetinė konferencija Creativity Scouting įkvepia Lietuvos kūrėjus nuo pat 2017 metų.

Diskusijos „Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą?“ dalyviai:

 

Gediminas Užkuraitis

SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris, sesijos moderatorius 

Gedimino įžvalgos slėpėsi po tokiomis prekės ženklų transformacijomis kaip Lietuvos Energijos virsmas į Ignitis ar Šiaulių Banko žingsnis „arčiau“, o dar ką tik jis dirbo kaip vyriausiasis strategas Lietuvos pristatymo užsieniui strategijos 2020 – 2030 m. rengime.

 

Paulius Pocius

ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius

Paulius rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 metų ir kaupė patirtį skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki bankinės rinkodaros.

 

Vaida Karaliūnaitė

NANOAVIONICS marketingo vadovė

Vaida yra NanoAvionics, vienintelės Lietuvoje kosminius palydovus gaminančios įmonės, rinkodaros ir komunikacijos vadovė, savo ~10 metų rinkodaros patirtį sukaupusi B2B aukštųjų technologijų startuoliuose ir sparčiai besivystančiose įmonėse.

 

Algirdas Orantas

CRITICAL partneris, Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas, Lietuvos dizaino tarybos narys

20 metų patirtis dizaino, ženklodaros ir spaudos technologijų srityje. Sociokratinio modelio šalininkas, tikintis, kad gera komanda sugeba savarankiškai konstruoti ir valdyti unikalius procesus bei kartu su klientu kiekvieną projektą paversti išskirtiniu.

 

Augustinas Paukštė

SYNTHESIS CONSULTING GROUP dizaino konsultantas, Andstudio partneris

Augustinas dirba 10 metų identiteto dizaino srityje. Kartu su partneriu įkūrė ženklodaros dizaino studiją Andstudio. Per trumpą jos gyvavimo laikotarpį jiems pavyko nugriebti prestižiškiausius apdovanojimus tarptautiniuose dizaino konkursuose European design awards, Brand Impact awards bei A’ design award. Kurti Identitetus Delfi, Šiaulių bankas, Ignitis, LTG ir kitiems didžiausiems Baltijos šalių prekės ženklams. Jo inicijuota dizaino agentūrų mainų programa Studio exchange sulaukė tarptautinio pripažinimo, o organizuojama kasmetinė konferencija Creativity Scouting įkvepia Lietuvos kūrėjus nuo pat 2017 metų.

Renginio programa:

 

16:00 – 16:10 Renginio atidarymas
16:10 – 16:30 Rapolas Ručinskas | Transformatyvus prekės ženklas: kaip įgalinti teigiamus pokyčius versle
16:30 – 17:00 Diskusija | Kaip sėkmingai atnaujinti prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą?
17:10  – 17:45 Augustinas Paukštė | „The brand (buy) book” gido pristatymas

KULTŪROS FABRIKO IR PILIES DIRBTUVIŲ REZIDENTAMS NEMOKAMAI. Kūrybinių inkubatorių rezidentai registruojasi el.p. marija@kulturosfabrikas.lt 

KAIP SĖKMINGAI PASIRUOŠTI IR INVESTUOTI Į SAVO ĮMONĖS VIZUALINĮ IDENTITETĄ?