Renginiai

(UŽ)AUK SU GOOGLE per savaitę!

17 gegužės 2021 16:00

Dažniausiai verslas arba karjera neužauga per naktį. Tačiau gali paaugti per savaitę. Užauginkite savo verslą arba karjerą su Google!

Prisijunkite prie verslo ir karjeros stiprinimo savaitės internetu, kurios metu:
• 5 dienas dalyvausite valandos trukmės mokymų sesijose, kurias ves skaitmeninės rinkodaros ekspertai
• Pasitikrinsite ir papildysite turimas praktines žinias
• Įvaldysite nemokamus įrankius, kurie padės tavo verslui ir karjerai įgyti pagreitį

Renginių ciklo informacija:

Renginių ciklas skirtas:
visiems, kam aktualu užtikrintai pradėti skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmus arba pasitikrinti žinias bei taikomus sprendimus. Auditorija apima, bet neapsiriboja: vystančiais savo verslą arba verslo projektus, darbuotojais, atsakingais už rinkodaros ir komunikacijos klausimus, arba visais, ketinančiais praplėsti savo karjerą rinkodaros ir komunikacijos srityje.

Data ir laikas: 2021 m. gegužės 17, 18, 19, 20, 21 d. (pirmadienis – penktadienis) 16:00-17:05

Formatas: Online sesijos, dalyvavimas tiesioginis

Sertifikatas: Sudalyvavę 3 ir daugiau sesijose dalyviai gaus jungtinį Grow With Google, Digital Academy ir LiMA pažymėjimą.Trijų lyderių išduotas pažymėjimas – patvirtinimas, kad jūsų žinios yra naujausios ir patikimos.

 

Renginių ciklas sudarytas iš 5-ių sesijų:

Gegužės 17 d. Gegužės 18 d. Gegužės 19 d. Gegužės 20 d. Gegužės 21 d.
Žvilgsnis į ateitį: kokias rinkodaros ir verslo tendencijas diktuoja per karantiną pasikeitę
žmonių įpročiai?
Skaitmeninės rinkodaros strategija:   planuok Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: įgyk pagreitį su agentūrų patarimais

Plačiau

Plačiau

Plačiau

Plačiau

Plačiau

 Registracija

I SESIJA
Žvilgsnis į ateitį: kokias rinkodaros ir verslo tendencijas diktuoja per karantiną pasikeitę žmonių įpročiai?

Data ir laikas: gegužės 17 d. (pirmadienis) 16:00-17:05

Per pastaruosius metus pasaulis smarkiai pasikeitė, o kartu su juo keitėsi ir žmonių įpročiai, poreikiai, norai ir gyvenimo būdas. Prekės ženklai turėjo būti kūrybingi ir rasti naujų, prasmingesnių bei įdomesnių būdų kaip pasiekti ir sudominti vartotojus. Remiantis naujausiais duomenimis, sesijoje bus nagrinėjami prekės ženklams svarbūs iššūkiai ir tendencijos bei pateikiamos rekomendacijos kaip tai galima išnaudoti jau dabar. 

Sesijos tikslas:
papasakoti apie dėl pasaulinės pandemijos pasikeitusius ir vis dar besikeičiančius žmonių gyvenimo, vartojimo, pasirinkimo ir pirkimo įpročius. Apžvelgti kaip visa tai jau dabar pakeitė rinkodarą ir verslą bei kokias ateities tendencijas galima įžvelgti ir pritaikyti savo veikloje jau dabar.

Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Sužinosite, kaip prekių ženklai atrado naujų ir kūrybiškų būdų sėkmingai veikti karantino sąlygomis.
• Suprasite kokios pagrindinės tendencijos išryškėjo e-rinkodaroje karantino laikotarpiu ir kaip jas galima pritaikyti savo verslui.
• Išgirsite kaip pasikeitė vartotojų įpročiai ir kokią įtaką tai jau daro ir darys verslui ir rinkodarai ateityje.
• Įgysite praktinių įžvalgų, patarimų ir rekomendacijų, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi.

 

Sesijos lektorė:

 

Vėjūnė Žebelė

IPROSPECT LIETUVA, projektų vadovė

Vėjūnė – skaitmeninės rinkodaros agentūros iProspect Lietuva projektų vadovė, padedanti augti lokaliems ir tarptautiniams prekės ženklams, taikant pažangias e-rinkodaros strategijas ir praktikas. Prieš tai rūpinosi DFDS keleivinio verslo prekės ženklu bei skaitmenine rinkodara Baltijos šalyse. Yra įgjusi Kūrybinių industrijų Magistro laipsnį Radboud universitete, Nyderlanduose.

II, III, IV SESIJOS

Skaitmeninės rinkodaros strategija: planuok
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok
 

Data ir laikas: gegužės 18, 19, 20 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) 16:00-17:05

Pradedantieji, jau savarankiškai vystantieji savo verslą arba tie, kam kasdienėje veikloje aktuali skaitmeninė rinkodara neretai susiduria su problema – greitai, patikimai, ir nemokamai atnaujinti savo žinias. Žengiantieji pirmuosius žingsnius šioje srityje taip pat siekia su būtinybe užpildyti spragas – ką yra būtina žinoti?

Sesijos tikslas:
šios trys praktinės sesijos apims pamatinius etapus ir veiksmus, reikalingus kryptingai imtis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos. Pirmoji sesija padės numatyti ir planuoti kelti tikslus išvien su užsibrėžta strategija. Antroji sesija – pasirinkti tinkamus kanalus ir įrankius bei juos sukalibruoti, o trečioji – įvertinti rinkodaros veiksmų efektyvumą ir užtikrintai numatyti, kaip stiprinti veiklą.

Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Išgryninsite, ką yra būtina žinoti imantis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmų, juos siejant su tikslais.
• Apžvelgsite skirtingas skaitmeninės komunikacijos formas ir pasigilinsite į kiekvieno skaitmeninio kanalo privalumus ir iššūkius.
• Išgirsite, kokiuose kanaluose turite vykdyti komunikaciją, norėdami pritraukti klientų tiek į internetinį puslapį, tiek ir į fizinę vietą.
• Įgysite praktinių įžvalgų, patarimų ir rekomendacijų, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi. 

Sesijų lektorius:

 

Igoris Voičenica

DIGITAL ACADEMY lektorius

Igoris – Digital Academy ir „Auk su Google” programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas. Prieš 7 metus pradėjęs savo skaitmeninės rinkodaros karjerą Olandijos startuolyje, parvykęs į Lietuvą jis darbavosi įvairiose skaitmeninės reklamos technologijų įmonėse ir globalioje skaitmenėje agentūroje iProspect. Šiuo metu Igoris yra UAB „Danbalt Internaltional” el. komercijos vadovas, konsultuoja įvairius internetinius verslus ir veda mokymus.

V SESIJA

Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: įgyk pagreitį su agentūrų patarimais

Data ir laikas: gegužės 21 d. (penktadienis) 16:00-17:05

Verslas nuolat ieško sprendimų, kaip įgyti pagreitį per rinkodaros ir komunikacijos veiksmus, o agentūros kasdien ieško sprendimų daugybei verslų. Taigi, sesija suteikia galimybę įvertinti savo praktikas ir įgyti naujų įžvalgų.

Sesijos tikslas:
per trumpą laiką įgyti koncentruotų patarimų ir įžvalgų iš praktikų, kurie taiko, stebi, analizuoja, ir pagrįstai gali įvertinti, kurie sprendimai yra labiausiai verti pastangų ir atneša patikimus rezultatus

Sesijos metu dalyviai sužinos:
Sesijos metu pasisemsite naujausių įžvalgų ir patarimų iš agentūrų atstovų, kurie sprendimai ir veiksmai gali užtikrinti geriausius rezultatus.

Sesijos lektorius bus patikslintas!

Renginys nemokamas, būtina registracija!

(UŽ)AUK SU GOOGLE per savaitę!